Comercialització i promoció de productes alimentaris

100% Bonificable

Comercialització i promoció de productes alimentaris

100% Bonificable

L’objectiu general de la formació és gestionar i comercialitzar productes i matèries primeres en l’àmbit alimentari, aplicant tècniques de negociació, promoció i publicitat, i utilitzant eficientment les tecnologies de la informació i comunicació.

Els objectius didàctics són:

  • Comercialitza matèries primeres, auxiliars i productes elaborats reconeixent i aplicant tècniques de negociació i venda.
  • Promociona els productes elaborats, caracteritzant i aplicant tècniques publicitàries.
  • Aplica les tecnologies de la informació i comunicació en la gestió logística i comercial, caracteritzant les principals eines informàtiques.

Enfocat principalment a persones treballadores d’empreses de la indústria alimentària.

El programa té una durada de 45 hores lectives amb els següents mòduls formatius:

  • Comercialització de productes:
    • Venda. Tipus de venda.
    • El procés de compravenda. Objectius. Tipus. Fases.
    • Condicions de compravenda. El contracte. Normatives.
    • Establiment de preus en els diferents sectors alimentaris.
    • Mitjans de pagament.
    • Atenció a la postvenda. Gestió de reclamacions.
  • Promoció de productes:
    • Caracterització del mercat. La demanda. Comportament del consumidor.
    • Classificació i segmentació del mercat.
    • Anàlisi i interpretació de dades comercials. Presentació de resultats.
    • Variables de màrqueting.
    • L’esperit emprenedor i innovador aplicat al màrqueting.
  • Aplicacions informàtiques:
    • Instal·lació, funcionament i procediments de seguretat en les aplicacions de gestió comercial.
    • Maneig d’aplicacions informàtiques.
    • Fitxer de clients i proveïdors: característiques, dades, maneig i interpretació.
    • Valoració dels avantatges de l’ús de les aplicacions informàtiques en la gestió logística i comercial.

No existeix cap requisit de formació específic per accedir-hi.

L’objectiu general de la formació és gestionar i comercialitzar productes i matèries primeres en l’àmbit alimentari, aplicant tècniques de negociació, promoció i publicitat, i utilitzant eficientment les tecnologies de la informació i comunicació.

Els objectius didàctics són:

  • Comercialitza matèries primeres, auxiliars i productes elaborats reconeixent i aplicant tècniques de negociació i venda.
  • Promociona els productes elaborats, caracteritzant i aplicant tècniques publicitàries.
  • Aplica les tecnologies de la informació i comunicació en la gestió logística i comercial, caracteritzant les principals eines informàtiques.

Enfocat principalment a persones treballadores d’empreses de la indústria alimentària.

El programa té una durada de 45 hores lectives amb els següents mòduls formatius:

  • Comercialització de productes:
    • Venda. Tipus de venda.
    • El procés de compravenda. Objectius. Tipus. Fases.
    • Condicions de compravenda. El contracte. Normatives.
    • Establiment de preus en els diferents sectors alimentaris.
    • Mitjans de pagament.
    • Atenció a la postvenda. Gestió de reclamacions.
  • Promoció de productes:
    • Caracterització del mercat. La demanda. Comportament del consumidor.
    • Classificació i segmentació del mercat.
    • Anàlisi i interpretació de dades comercials. Presentació de resultats.
    • Variables de màrqueting.
    • L’esperit emprenedor i innovador aplicat al màrqueting.
  • Aplicacions informàtiques:
    • Instal·lació, funcionament i procediments de seguretat en les aplicacions de gestió comercial.
    • Maneig d’aplicacions informàtiques.
    • Fitxer de clients i proveïdors: característiques, dades, maneig i interpretació.
    • Valoració dels avantatges de l’ús de les aplicacions informàtiques en la gestió logística i comercial.

No existeix cap requisit de formació específic per accedir-hi.

Demostra allò que saps fer i aconsegueix una acreditació oficial a partir de la teva experiència laboral, de serveis prestats, mitjançant una beca o voluntariat, o la teva formació no oficial.

Demostra allò que saps fer i aconsegueix una  acreditació oficial a partir de la teva experiència laboral, de serveis prestats, mitjançant una beca o voluntariat, o la teva formació no oficial.

Altres formacions

Altres formacions

Assegurar la qualitat i la seguretat alimentària a través de la presa i preparació de mostres, l'aplicació d'anàlisis instrumentals en aliments i l'elaboració d'informes tècnics per al control del producte i del procés.

Assegurar la qualitat i la seguretat alimentària mitjançant la realització de mostrejos, l'aplicació de tècniques analítiques fisicoquímiques i l'elaboració d'informes tècnics per al control del producte i del procés.

Gestionar de manera eficient el cicle logístic complet, des de l'aprovisionament fins a l'emmagatzematge i la distribució, assegurant la qualitat del producte final.

Gestionar i comercialitzar productes i matèries primeres en l’àmbit alimentari, aplicant tècniques de negociació, promoció i publicitat, i utilitzant eficientment les tecnologies de la informació i comunicació.

Analitzar i aplicar metodologies innovadores en l’elaboració d’aliments, caracteritzant processos tecnològics específics per augmentar la vida útil, adaptar els productes a nous segments de mercat i desenvolupar aliments funcionals amb beneficis per a la salut.

Regular els sistemes de control dels processos productius reconeixent-ne els components i els fonaments tecnològics.

Conduir l’elaboració d’un producte alimentari de la indústria alimentària, descrivint les activitats de producció, els materials i les necessitats dels equips i dels sistemes automàtics de procés.

Desenvolupar habilitats comunicatives orals i escrites en llengua estàndard, comprenent i interpretant informació professional, acadèmica i quotidiana, i emetent missatges adequats al context i al registre lingüístic.

Reconèixer els processos d'elaboració de conserves i/o sucs vegetals descrivint els procediments i tècniques associades.

Desenvolupa els processos d'elaboració de llets de consum i de productes lactis caracteritzant els seus fonaments tecnològics.